Sal beni

Sal beni!

Sal ki nefes alayım,

Yağmur kokusuyla boğulayım.

Bir vapurun dumanıyla geleyim sana,

Canım isterse bir zamanda.

Yaşayım yalnızlığımı en derinde

Sal beni!

Sal ki denizde kıvrılan dalgalarda boğulayım,

Özgür olayım  hoyrat ve çıplak hayatın ortasında.

Çiçeklerin poleni olup geleyim sana,

Sal ki özleyeyim seni gecenin koyu karanlığında,

Kuşların tekinsiz çığlığında.

Sal beni!

Uzaklara dalayım sensiz kalayım,

Nefes alayım sal beni.

Aşkı sevgiyi koy kenara

Ruhumda özgürlüğü tadayım.

Doyayım derde kedere,

Ansızın bulut olup üzerine yağayım

Sal beni!

Şarkı olup geleyim sana,

Rüzgarın olup okşayayım yanağını.

Sal beni özgürlüğe!

 Bir çaya şeker olayım bir kahveye aroma.

Sal beni ve seyret uçuşumu.

Özgür ve maviyim bugün.

Al beni bu güvercini saldığın gibi.


Yorum bırakın